Re: drobiazg - "dymki" na tray'u

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 16:55:59 MET DST

Tomasz Polus wrote:
> Użytkownik "Tomasz Polus" <tomek@polvision.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>>

> I jeszcze to - dotyczy wszystkich dymkow ogolnie:
> http://www.winbookcorp.com/_technote/WBTA20000834.htm

Bardzo dziękuję.
Ten drugi link wygląda na rozwiązanie mojego "problemu".
A tak na marginesie, pierwszy link prowadzi do MS i ...
...3.In the Security Center, under Firewall, click Recommendations. (The
Recommendations button is not available when your Firewall setting is
marked ON.)

U mnie :
- Firewall jest w górnej części okna jako "on"
- gdy wchodzę w "Manage security settings for Windows Firewall" jest
"off" i oczywiście rada "Your PC is not protected: turn on Windows Firewall"
- oczywiście "recommendations button" nie jest u mnie dostępny.
To w sumie jest "on" czy "off"? ;))
Dymki mówią że "off", tak też chciałem, skąd więc na głównym ekranie
Security Center info, że jest "on"

Wojtek