Re: drobiazg - "dymki" na tray'u

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 18:37:51 MET DST

RoB wrote:

> Cos nie tak. Mozesz miec jakiegos trojana, lub inne swinstwo.
> Sprobuj moze tego, daj sie przeskanowac:
> http://www.microsoft.com/athome/security/protect/default.mspx

Skanowanie Microsoft AntiSpyware
Zero obiektów znaleziono, mks skaner on-line tak samo, pełne skanowanie
NAV2005 (jest zainstalowany) system czysty.
Firewall wyłączyłem bo jestem za NATem i zdaje się jakiś sprzętowy
firewall. Net mam z kabla, podłączony do router'a bezprzewodowego.
Próbowałem włączyc i jeszcze raz wyłączyć windows firewall ale nic nie dało.
Powiem tak, nie czuję się jakoś skrzywdzony lub zaniepokojony tym co
widzę (do fanaberii Win przyzwyczaiłm się od lat) ale nie lubię gdy coś
nie daje się logicznie wytłumaczyć, a tu nie mam narazie wytłumaczenia.
Jedna rzecz, gdy instalowałem NAVa zaroponował jako rekomendację
wyłączenie widows firewall (który wtedy był włączony .... chyba) nigdy
nie sprawdzałem poźniej aż mnie te "dymki" wk...ły.
dziwne.

Wojtek