Re: Usługi terminalowe - ukrywanie elementów systemu wybranym klientom

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 09:41:39 MET DST

jerzyk wrote:

> System Win2003 SE. Nie mam kontrolera domeny, serwer jest w grupie
> roboczej. Słyszałem,że nie jest zalecane by serwer terminali był
> kontrolerem domeny. Ale nie mam chyba innego wyjścia.
> Z tego co wiem to muszę stworzyć strukturę Active Directory aby była
> możliwość skonfigurowania GPO dla poszczególnych JO,użytkowników. Do
> tego będzie mi potrzebny kontroler domeny. Czy słusznie rozumuję i co wy

Niekoniecznie - jezeli to ma byc tylko jeden serwer a ty nie chcesz
wprowadzac u siebie w siedci domeny to mozesz pozostawic go jako
wolnostojacy i skonfigurowac co potrzebujesz w ramach local security
policy - pamietajac tylko o tym malym KB (URL ponizej) ktory pozwoli ci
uniknac tych ograniczen na koncie administratora.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en;293655

> Użytkownicy nie podłączali by się do domeny, zresztą nie ma chyba takiej
> możliwości bo aktualnie są klientami Novelowymi. Serwer terminali byłby

Nie ma problemu zeby uzytkownik logowal sie na stacji zarowno do domeny
AD i do Novell.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl