Re: Usługi terminalowe - ukrywanie elementów systemu wybranym klientom

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 10:07:37 MET DST

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:d5v1bj$cak$1@inews.gazeta.pl...

> Niekoniecznie - jezeli to ma byc tylko jeden serwer a ty nie chcesz
> wprowadzac u siebie w siedci domeny to mozesz pozostawic go jako
> wolnostojacy i skonfigurowac co potrzebujesz w ramach local security

Potwierdzam, jesli nie ma potrzeby instalowania Active Directory
to mozna skonfigurowac GPO na *tym jednym* serwerze terminali,
ktory wcale nie musi byc kontrolerem domeny. Czyli Active Directory
nie jest wymagane do skonfigurowania GPO, ale wtedy ustawienia GPO
beda sie odnosily *tylko* to tego jednego komputera i uzytkownikow
logujacych
sie na nim. Reszta sieci nie bedzie brana pod uwage, ale moze wlasnie o to
chodzi.

> policy - pamietajac tylko o tym malym KB (URL ponizej) ktory pozwoli ci
> uniknac tych ograniczen na koncie administratora.
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en;293655

Fajna sztuczka, ale nie rozumiem na jakiej zasadzie to dziala. Mozesz
wyjasnic?

> Nie ma problemu zeby uzytkownik logowal sie na stacji zarowno do domeny AD
> i do Novell.

No tutaj okazuje sie, ze AD moze byc w ogole niepotrzebne.

--
Tomasz Polus