Re: Usługi terminalowe - ukrywanie elementów systemu wybranym klientom

Autor: jerzyk <nic_at_nic.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 09:11:50 MET DST

Piotr Biela napisał(a):

> Masz rację - ale co w sytuacji, jeżeli serwer terminali nie działa na
> kontrolerze domeny tylko na serwerze członkowskim (zgodnie z
> zaleceniami MS zresztą)?
>
> pozdrawiam
> Piotr

System Win2003 SE. Nie mam kontrolera domeny, serwer jest w grupie
roboczej. Słyszałem,że nie jest zalecane by serwer terminali był
kontrolerem domeny. Ale nie mam chyba innego wyjścia.
Z tego co wiem to muszę stworzyć strukturę Active Directory aby była
możliwość skonfigurowania GPO dla poszczególnych JO,użytkowników. Do
tego będzie mi potrzebny kontroler domeny. Czy słusznie rozumuję i co wy
na to by serwer terminali był jednocześnie kontrolerem domeny.
Użytkownicy nie podłączali by się do domeny, zresztą nie ma chyba takiej
możliwości bo aktualnie są klientami Novelowymi. Serwer terminali byłby
kontrolerem domeny, w której istniał by tylko on sam.