Re: Brak kont użytkowników ????

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 11:46:55 MET DST

news:vcjs5d.ek2.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości

> Mam niejasne przeczucie, że na resecie hasła admina się nie skończy.
> Chyba że ktoś pozmieniał mu wszystkie hasła naraz...

W ogole cala ta sytuacja jest bardzo niejasna, pierwszy
raz sie z czyms takim spotykam i mam wrazenie ze kolega
nam tu cos zle opisuje sytuacje. No ale coz....
Resecik hasla admina przynajmniej powinien umozliwic mu
zalogowanie sie do systemu a to juz pierwszy krok zeby
cokolwiek tam naprawiac.

PS. Moze tez byc tak, ze baza SAM zaiwera jakies uszkodzenie
i wtedy reset hasla admina moze ja jeszcze bardziej spier... zepsuc :)
A wtedy to juz chyba tylko repair z plyty, bo nie sadze zeby
kolega mial zrobiony ERD(isk) albo backup :)

--
Tomasz Polus