Re: Brak kont użytkowników ????

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 11 May 2005 - 12:57:57 MET DST

Użytkownik "Tomasz Polus" <tomek@polvision.com.pl> napisał w
wiadomości news:d5skk0$gmt$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> W ogole cala ta sytuacja jest bardzo niejasna, pierwszy
> raz sie z czyms takim spotykam i mam wrazenie ze kolega
> nam tu cos zle opisuje sytuacje. No ale coz....
> Resecik hasla admina przynajmniej powinien umozliwic mu
> zalogowanie sie do systemu a to juz pierwszy krok zeby
> cokolwiek tam naprawiac.

Hm. Jeśli ktoś mu to hasło podmienił, to tak. Ale to może być
podmieniony/uszkodzony któryś z plików w systemie. W ostateczności
zweryfikował bym te pliki (315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na
miejscu (ponowną instalację) systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341 ).

> PS. Moze tez byc tak, ze baza SAM zaiwera jakies uszkodzenie
> i wtedy reset hasla admina moze ja jeszcze bardziej spier...
> zepsuc :) A wtedy to juz chyba tylko repair z plyty, bo nie sadze
> zeby kolega mial zrobiony ERD(isk) albo backup :)

Ale ma kopię rejestru w \Windows\Repair. Trzeba by sprawdzić, czy nie
pomoże na początek podmiana samego pliku SAM, a potem także SOFTWARE.
Tylko żeby on sobie zostawił oryginalne pliki na boku... ;-)

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

--
M.   [MS-MVP]