Re: Brak kont użytkowników ????

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 10:12:36 MET DST

Użytkownik <sokolek1978@czat.onet.pl> napisał w wiadomości
news:024b.0000014a.4281b920@newsgate.onet.pl...

> [...]
[...]
> Jak napisałem, że zła nazwa użytkownika lub hasło. Tak próbowałem - nie
> było
> hasła więc zostawiałem puste.

Rozumiem ze w przypadku konta administrator jest tak samo?
Jesli tak, to proponuję Ci zresetować hasło administratora,
operacja szybka latwa i przyjemna, a nie spotkalem sie jeszcze
z tym zeby uszkodzila system (choc autorzy ostrzegaja, ze moze
to miec miejsce). Oczywiscie zalecane tylko w sytuacji awaryjnej.

Skoro mozesz pisac na newsy to wnioskuje ze masz dostep
do innego kompa. W takim razie wejdz na strone
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ pobierz
image plytki albo dyskietki, nagraj i uruchom z niej
ten uszkodzony system. Umozliwi Ci to ustawienie
hasla (polecam reset - puste haslo, czyli wpisanie *)
bo wlasnie wpisanie nowego innego hasla moze spowodowac
awarie systemu.

Sprawdzone wielokrotnie (w laboratorium oczywiscie ;) )
- w ciagu 30 sekund masz konto admina z pustym haslem,
czyli wlamales sie do swojego systemu :) Brawo :)

--
Tomasz Polus