Re: winik komendy, zienna

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 10:14:44 MET DST

Paweł Goleń wrote:

> Oj, ja mogę skrobnąć kilka przykładów jak posługiwać się pythonem :-P

A ty Pawel tylko o jednym ... jak tak sie bedziesz poslugiwal tym
pythonem to niedlugo jeszcze cie zaczna filtrowac na keywordach :)

ale oczywiscie przyklady i twoje i Piotrak bylyby przydatne - ze swojej
strony moge skrobnac cos na temat WSH - to co ... ? i oczywiscie jakby
nie bylo gdzie to moge to powiesic u siebie na stronie - ale z miejscem
na powieszenie tesktow to nei ma nigdy problemu jak juz sa teksty.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl