Re: Brak kont użytkowników ????

Autor: <sokolek1978_at_czat.onet.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 09:58:44 MET DST

> Sprawdź, czy da się zalogować na wbudowane konto Administratora ale w
> trybie awaryjnym. Domyślnie w XP Home ma ono puste hasło. Nie piszesz
> co prawda o jaki dokładnie system chodzi, ale zakładam że o Home
> właśnie. . .

tak chodzi o Win XP Home Edition, z tym kontem administratora, czy
wpisywałem "Administrator" czy "Adam"-pojawiający się domyślnie w polu nazwa
użytkownika, zostawiając puste hasło nie idzie dalej - złe hasło lub nazwa
użytkownika (i tak w każdej opcji trybu awaryjnego - oczywiście i w nim nie
pojawiaja się żadne ikonki userów)

> Da się wiele uratować bez formatowania. Czy jak Ci się samochód
> zepsuje, to zaraz mu wymieniasz silnik....?

Pewnie, ze nie ale mi wyczerpały się pomysły.

Razem mamy ich więcej ;)