Re: Windows klaster + Terminal Services.

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 08:33:42 MET DST

Użytkownik "Piotr B" <pb7@o2.pl> napisał w wiadomości
news:d5s7h6$1o63$1@node2.news.atman.pl...
[...]
> drugą maszynę. Jak jednak obejść wspólne zasoby, które są dla mnie ważne a
> sytuacji padu file serwera muszę dodatkowo go odzyskiwać. Co do quorum to
[...]

Budujesz skomplikowane i wysoko dostępne rozwiązanie, nie próbuj ciąć po
kosztach
na rzeczach oczywistych, bo to się dla Ciebie może źle skończyć. Jeśli ma to
być
zrobione porządnie to tak czy siak musisz wydac kase, czy to na serwer
plików,
czy na przykład na rozwiązanie do synchronizacji storage'u między serwerami.
Osobiście spotkałem się z rozwiązaniem typu Replistore
(http://www.legato.com/products/replistor/index.htm), które w czasie
rzeczywistym synchronizuje storage na różnych maszynach (sprawdza się
również
jako backup danych), oczywiście nie twierdze że to jest najlepsze, ale warto
sprawdzić.
W Polsce sprzedaje to między innymi firma S4E z Krakowa.

--
Tomasz Polus