Re: Odczyt danych z CD-R - proszę o pomoc

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 10 May 2005 - 00:09:51 MET DST

"Ewa" d5oic1$1jo$1@nemesis.news.tpi.pl

> Błąd pojawia się nawet przy próbie zrobienia obrazu z płytki
> zapisywanej zawsze jako wielosesyjna, z którą nie ma kłopotu.
> Próbowałam na niej użycie tego programu tylko dla sprawdzenia.

Bywa. :) Natura błędu jest taka, że wszystko, co niepoprawne -- jest
błędne, :) czyli prawdopodobieństwo zaistnienia dwóch tych samych
błędów jest zdecydowanie mniejsze niż prawdopodobieństwo zaistnienia
dwóch sytuacji poprawnych. :)

MagicISo także buduje obrazki, ponadto jest cała masa takich programów
jak MagicISO i każdy nieco inaczej podchodzi do płyty. (WinISO, UltraISO itd.)

Są też programy typu BadCopy lub ISOBuster-- do kopiowania typowo złych płyt. :)
(niestety nie używałem, choć mam na tak zwany wszelki wypadek)

I programy typu TotalCommander. :) (dobre do wszystkiego) :)

Wiem z doświadczenia, że czasami kilkanaście programów nie widzi
całej płyty, a jeden widzi całą. :) Czasami też warto spróbować
odczytać płytę na tej nagrywarce, na której została nagrana,
jeśli to w ogóle możliwe.

No i... Jak już znajdziesz w sieci jakiś program do czytania
płyt -- zapewne gdzieś obok niego będą namiary na programy
podobne. :) Idąc tak -- można znaleźć tego dosłownie setki
(bliżej tysiąca) i...

Możesz spróbować programów kopiujących typu CloneCD. :)
Ostatecznie te programy czytają raczej bez udziału człowieka
(czyli Twojego) a chyba łatwiej odzyskać dane z płyty w ten
sposób (czytając ją) niż inny) :)

Powodzenia. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@ascii.art.pl     '.O_'