Re: Odczyt danych z CD-R - proszę o pomoc

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 00:22:24 MET DST

RyAn wrote:

> Co Ty powiesz. A ja biedny nnie wiedziałem o tym co Ty i dopisywałem
> do płyty CD-R. Dobrze jest nie wiedzieć tego co Ty wiesz.
> Cofam sarkazmy jeśli sobie tylko jaja robiłeś :)

Nie używam i nie używałem nigdy Nero (no może incydentalnie) więc nie
każdy z terminów jest mi bliski ale:
- niektóre programy na rozpoczetej płycie multisesyjnej przy próbie
dogrania czegoś grzecznie pytają czy "import session?" a jeśli nie to
tak dogrywają sesję że starej nie widać. Inne robią to automatycznie
(jak np. używany przeze mnie obecnie NTI).

Choć wypowiedź powyżej była tak stanowcza że zwątpiłem również we własną
pamięć i zmarnowałem właśnie jednego CDRa by dograć sesję ;)

Wojtek