Re: Odczyt danych z CD-R - proszę o pomoc

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 22:44:35 MET DST

> Nie wiem, jaką masz wersję językową; ja mam angielską.
Ściągnęła mi się :-) wersja polska 6.10.6100 PL

> Disk/Create CD-ROM ISO Image...
>
> Wówczas otwiera się okienko, w którym mogę podać:
>
> -- który napęd ma być czytany
> -- gdzie ma być zapisany obrazek ISO
Tak właśnie robię.

> Na dyskietkę tam miejsca nie ma. :)
> (choć w ogóle program także potrafi to i owo z dyskietkami)
Słowo "dyskietka" jpojawia się w treści komunikatu o błędzie:

Błąd dyskietki (589,599)
Przewij Ponów próbę Ignoruj.
Właściwie to nie wychodzi poza 1%.
Próbowałam czytać z napędu nagrywarki DVD. Niestety ten
sam rezultat.

Na innej płytce, tak samo zapisywanej, dochodzi do 31%.

Błąd pojawia się nawet przy próbie zrobienia obrazu z płytki
zapisywanej zawsze jako wielosesyjna, z którą nie ma kłopotu.
Próbowałam na niej użycie tego programu tylko dla sprawdzenia.

Pozdrawiam
Ewa