Re: zdalne pulpity - kilka pytan

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Mon 09 May 2005 - 22:03:19 MET DST

*** soonic <soonic@op.pl>:

> Ostatnio zainteresowala mnie kwestia zdalnych pulpitow. Zaczelo sie od
> tego ze nie chce mi sie przenosic tunera TV z kompa do kompa wiec
> pomyslalem ze uruchomie cos takiego jak zdalny pulpit. Generalnie
> dziala niezle w sensie, ze ma sie w pelni funkcjonalny wlasny pulpit
> na innym kompie..

> Na obu komp. mam win2k prof. wiec sciagnalem VNC i radmin (tego 2 nie
> uzywam bo za malo kolorow udostepnia jak sie chce np. zdalnie ogladac
> film i chyba ogolnie wydaje sie mniej funkcjonalny, a wydajnoscia tez
> nie nadrabia). Problem jest taki ze w zasadzie wszystko powolnie
> [...]

No bo VNC jest zaprojektowane do przesyłania obrazu pulpitu, a nie do
strumnieniowania multimediów. To o czym mówisz to nie jest zdalny pulpit
ale przesyłanie strumienia video i audio przez sieć. Zainteresuj się
rozwiązaniami do streamingu np.:

http://www.videolan.org/streaming/

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )