Re: zdalne pulpity - kilka pytan

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 13:07:27 MET DST

> No bo VNC jest zaprojektowane do przesyłania obrazu pulpitu, a nie do
> strumnieniowania multimediów. To o czym mówisz to nie jest zdalny pulpit
> ale przesyłanie strumienia video i audio przez sieć. Zainteresuj się
> rozwiązaniami do streamingu np.:
>
> http://www.videolan.org/streaming/

dzieki za linka, caly czas probuje cos zrobic ale nie wychodzi mi.
Sciagnalem ten program do przesylania strumienia video VLS i zeby go
skonfigurowac trzeba w konsoli recznie wpisac parametry. Nawet nie wiem czy
sie da przeslac obraz z mojego TVtunera (avermdia) przez ten program.

Moze ktos zna jeszcze jakies inne sposoby?

s.