Re: potrzebna szybka pomoc

Autor: marcin <marcs_at_no-spam.trapu.poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 11:47:16 MET DST

Arek napisał(a):
> Mam jeszcze jeden problem:
> ustawiłem na stan. win98 w kliencie sieci microsoft logowanie do domeny
> (lokalna domena na win2000 sbs), ale teraz interen nie działa ???
> dodam ze brama interenowa jest na innej maszynie (linux).
> czy w usłudze dns na sbsie mam dodac jakies ustawienia aby uzytkownicy mieli
> dostęp do interenu, chociaz wg mnie nie chce aby na serwerzez sbs wogóle był
> interenet ?!
>

> pozdrawiam
> arek

Jak mozesz podaj wynik polecenia ipconfig /all z win98.
Sa dwa wyjścia.
1.Podejrzewam,że w konfiguracji opcji zakresu DHCP nie masz ustawionej
domyslnej bramki - http://www.zary.net.pl/it/dhcp.jpg
2.W opcjach Serwera DNS na sbs nie masz włączonego "forwardowania"
zapytań do zewnętrznych DNS - http://www.zary.net.pl/it/dns.jpg

Pozdrawiam
Marcin