Re: potrzebna szybka pomoc

Autor: Arek <arek_at_stanbud.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 12:12:29 MET DST

OK,
już jest:
win98 domyslnie po ustawieniu logowania do domeny NT zmienia ustawienia
połączenia internetoweg proxy (ustawienia LAN) i dodaje tam \\serwer :8080

po usunięciu tego wpisu wszystko działa.

MAm z kolei inny problem,
nie wiem czemu SBS nie stosuje mi domyślnym zasad zabezpieczeń dla active
directory (wcześniej działało).
Czy w ustawieniach zabezpieczeń dla zasady 'default domain policy' należy
umieszczac grupę użytkowników , jeśli tak to którą (lokalną, domeny...?)
pozdrawiam
arek

Użytkownik "marcin" <marcs@no-spam.trapu.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d5nbnt$e61$1@news.onet.pl...