Re: potrzebna szybka pomoc

Autor: Arek <arek_at_stanbud.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 11:24:38 MET DST

Mam jeszcze jeden problem:
ustawiłem na stan. win98 w kliencie sieci microsoft logowanie do domeny
(lokalna domena na win2000 sbs), ale teraz interen nie działa ???
dodam ze brama interenowa jest na innej maszynie (linux).
czy w usłudze dns na sbsie mam dodac jakies ustawienia aby uzytkownicy mieli
dostęp do interenu, chociaz wg mnie nie chce aby na serwerzez sbs wogóle był
interenet ?!

pozdrawiam
arek