problem z instalatorem w2k + sp4

Autor: Wojciech <wojtek_at_wop.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 22:30:28 MET DST

Witam,
Mam następujący problem: przy próbie zainstalowania jakiegokolwiek oprogramowania
na w2k z sp4 pojawia się wpis w dzienniku zdarzeń:
MsiInstaller Event ID 1015. "Failed to connect to server. Error:
0x80080005.
Na komputerze do tej pory zainstalowany był antywirus MKS-VIR. Wydaje mi się, że problem
związany jest w jakimś sensie z deinstalacją tego softu (chyba nie do końca się coś odinstalowało,
ale na 100% nie wiem: po automatycznej deinstalacji, w momencie gdy zaczęly się moje problemy,
wyczyściłem wszelkie wpisy w rejestrach itp, itd). Problem pojawia się w momencie gdy próbuje
zainstalować nowe oporgramowanie antywirusowe: NAV2005 lub eTrust7.1 - objawy są dokładnie
te same.....Co więcej, żaden inny instalator (np. Autocad czy Office XP) też nie chce się
uruchomić. Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Dodam, że przeinstalowanie sp4 nie pomogło,
a usługa instalatora windows nie daje się uruchomić. 'Wyguglane' podpowiedzi nie za bardzo
pomogły - wszystko krąży wokół tematu, ale akurat mojego probelmy nie dotykają bezpośrednio
(nr błedu 0x80080005 w połączeniu ze zdarzeniem 1015).
Z góry dziękuję za pomoc i informacje,
Wojtek