Problem z instalatorem w2k

Autor: Wojciech <wojtek_at_wop.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 21:58:48 MET DST

Witam,
Mam następujący problem: przy próbie zainstalowania jakiegokolwiek oprogramowania na w2k z sp4 pojawia się wpis w dzienniku zdarzeń: Nie mozna połączyć cię z serwerm, błąd 0x80080005, ID zdarzenia: 1015, źrodło zdarzenia: MsiInstaller. Oczywiście żadna z instalacji nie powiodła się. Na komputerze do tej pory zainstalowany był antywirus MKS-VIR. Wydaje mi się, że problem związany jest w jakimś sensie z deinstalacją tego softu (chyba nie do końca się coś odinstalowało, ale na 100% nie wiem: po automatycznej deinstalacji, w momencie gdy zaczęly się moje problemy, wyczyściłem wszelkie wpisy w rejestrach itp, itd). Problem pojawia się w momencie gdy próbuje zainstalować nowe oporgramowanie antywirusowe: NAV2005 lub eTrust7.1 - objawy są dokładnie te same.....Co więcej, żaden inny instalator (np. Autocad czy Office XP) też nie chce się uruchomić. Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Dodam, że przeinstalowanie sp4 nie pomogło, a usługa instalatora windows nie daje się uruchomić.
Z góry dziękuję za pomoc i informacje,
Wojtek