problem z trybem chronionym win xp profressional

Autor: matb <matb11_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 22:40:38 MET DST

Witam,

Mam taki problem, ktrorego nie potrafie roziazac. I licze, ze mnie ktos
tu pomoze ;-)

Potrzebuje zainstalowac pewien programik. Niestety, po odpaleniu
setup'a pojawia mi sie okno bledu systemu z informacja:
"Podsystem win16 nie mógł uruchomić trybu chronionego, dosx.exe musi
być w AUTOEXEC.NT oraz w ścieżce wyszukiwania"

Pewnie trzeba cos gdzies dopisac. W win98 to bym sobie pewnie poradzil,
ale mam juz XP.
wiec co trzebaby zrobic, zeby zadzialalo? Jakas zmienna path gdzies
jest czy co?
plik dosx.exe jest chyba tam, gdzie byc powinien: w folderze
windows/system32

Co powinienem zrobic?

--
pozdrawiam