Re: XP na inna partycje

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 07 May 2005 - 01:23:48 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
news:d5gt0n$96v$1@flis.man.torun.pl...

> "Michal Kawecki" 3nng5d.7fb.ln@kwinto.prv
[...]

> Złośliwość także nie zmienia faktów. :)

Hehe, a ja właśnie sobie rozmyślałem nad tym ;-). I myślę, że nie ma o
co bić piany. Sprawa się w zasadzie wreszcie wyjaśniła, szkoda tylko
że dopiero na koniec tej całej przydługiej dyskusji ;-) - chodzi o to
uruchamianie systemu z ukrytej partycji. Jeśli jest to faktycznie
możliwe, to można by ten temat zamknąć. A za złośliwości przepraszam.

Tylko taka drobna uwaga na koniec - ja wiem, że nie jestem ideałem w
precyzowaniu swoich myśli, ale powiem szczerze że przed zagłębieniem
się w Twoje wywody trzeba dobrej whisky łyknąć. A że czasem nie ma jej
pod ręką.... ;-))

P.S. Ukrywanie/odkrywanie partycji jest nie do wykonania narzędziami
MS dostarczonymi wraz z systemem.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/