Re: XP na inna partycje

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 06 May 2005 - 23:32:10 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek" <prosze@czytac.fontem.lucida.console9>
napisał w wiadomości news:d5gb61$19t$1@korweta.task.gda.pl...
[...]
> Jeżeli na dysku 55.9 GiB odkryję logiczne partycje FAT -- systemowa
> otrzyma inną literkę niż C. I jest to faktem, bo tak miewałem. :)

Ależ ja nigdy tego nie poddawałem w wątpliwość. O ile pod pojęciem
"partycja systemowa" rozumiesz wyłącznie partycję z katalogiem
\Windows, która nie zawiera ani loadera systemu, ani wczytanych przez
niego plików startowych.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/