Re: Wydajny serwer pod IIS

Autor: Kordian <kordian28WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 13:34:13 MET DST

> Co to jest serwer WEB? HTTP?

Tak, sorka za nieprecyzyjny skrot myślowy. Chodzi o serwer IIS.

> Zależy IMHO co serwują, statyczne pliki? Dynamicznie generowane strony?
> W jakiej technologii? Jakie mają spełniać funkcje itd.? Rozumiem, że
> chodzi o Windows?

1. Obudowa rack 1 lub 2U
2. ASP
3. serwisy intranetowe

Gdzieś kiedyś widziałem opis serwera pod kątem zastosowań serwowania WWW, z
raportami dotyczącymi wydajności hdd, kart sieciowych, procka, pamięci itd.
Może jest jakiś site specjalizujący się w tego typu porównaniach (chodzi mi o
infrastrukturę).

Pozdrawiam
Kordian