Re: [OT] dodatkowy dysk SCSI

Autor: G. <g_at_whatever.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 13:31:05 MET DST

Witam

Na poczatek wielkie dzieki !

> Rózni sie pomijalnymi szczególami, które znajdziesz w Googlach i chyba na
> pewno ksztaltem gniazda i wtyczki na tasmie.

Tylko dalej nie wiem, czy razem, na mojej jednej tasmie moze chodzic
jedno i drugie. Jesli nie - to problem bo w ofercie maja teraz tylko
Ultra320. Znalazlem niby najpierw, ze Wide Ultra3 jest
"Ultra320-redy" a potem nawet, ze "compatible" - ale w opisach nowszych
generacji serwerow, wiec nie wiem czy mojego to dotyczy (tzn czy zawsze
tak bylo).

Gdyby ktos wiedzial...:)

Pozdr.
G.