Re: Wydajny serwer pod IIS

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Fri 06 May 2005 - 15:33:16 MET DST

*** Kordian <kordian28WYTNIJTO@poczta.onet.pl>:

> Tak, sorka za nieprecyzyjny skrot myślowy. Chodzi o serwer IIS.

Internet Information Services? No to jest dokładnie jeden - nie wiem
spośród czego chcesz wybierać. IIS to jest nazwa *produktu* serwer HTTP
to nazwa usługi - np. IIS jest również serwerem HTTP, Apache jest
serwerem HTTP etc.

> 1. Obudowa rack 1 lub 2U

Ale Ty pytasz o sprzęt czy oprogramowanie, jakie obciążenie?

> 2. ASP

Co ASP? Samo ASP robiące Hello World? Czy może rzeźbiące jakieś dane z
bazy danych? Czy może obrabiające pliki itd.?

> 3. serwisy intranetowe

Również nic to nie mówi.

> Gdzieś kiedyś widziałem opis serwera pod kątem zastosowań serwowania
> WWW, z raportami dotyczącymi wydajności hdd, kart sieciowych, procka,
> pamięci itd.

Aaaa chodzi o sprzęt. :)

> Może jest jakiś site specjalizujący się w tego typu porównaniach
> (chodzi mi o infrastrukturę).

Wszystko zależy od tego jakie jest spodziewane obciążenie. Takiego
ogólnego zastosowania to ten sobie raczej poradzi, poza tym można go
jeszcze rozbudować:

http://www.sun.com/servers/entry/v40z/index.jsp

;)

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )