Re: Edycja boot.ini - problem z dostepem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 06 May 2005 - 12:25:26 MET DST

Użytkownik "Ricardo" <kill@spam.edu> napisał w wiadomości
news:d5ffjo$pce$1@korweta.task.gda.pl...

> Użytkownik "Golibroda" <ala@ma.asa> napisał w wiadomoœci

> Jestem wlascicielem tego pliku, jako administrator (zeby nie bylo
> watpliwosci). Inne pomysly...?

Ciekawa sprawa. Może masz uszkodzony system plików? Wykonaj chkdsk /p
(albo lepiej /r) spod Konsoli Odzyskiwania.
Obejściem problemu jest edycja tego pliku spoza systemu, na przykład
przy pomocy EditBINI z http://www.terabyteunlimited.com (free
software).

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/