[NT] szablony polis (.adm)

Autor: Krzysztof Bartoszak <krzysztof.bartoszak_at_put.poznan.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 12:35:41 MET DST

Dzin dybry,

ponieważ mam dużo komputerków pod WinNT4 postanowiłem sobie napisać
szablonik do polis, który by "upodobnił" trochę środowisko do reszty
domeny (2k3). Wszystko ładnie pięknie, tylko zaciąłem się przy
HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Lsa\MSV1_0\ntlmminclientsec:
w GPO polisa występuje w postaci checklisty, z której zliczana jest
suma wartości zaznaczonych pozycji i to pojawia się w rejestrze. Czy
podobnego coś jest w poledit do NT? trudno znaleźć dobry opis składni
plików .adm, a takiej "żaby" to już wogóle... mógłbym to zastąpić
przez ITEMLIST, ale przy 4 elementach to daje 16 pozycji w menu... :(

wdzięczny za każdą sugestię
kB