Re: Edycja boot.ini - problem z dostepem

Autor: Ricardo <kill_at_spam.edu>
Data: Fri 06 May 2005 - 16:12:30 MET DST

> Ciekawa sprawa. Może masz uszkodzony system plików? Wykonaj chkdsk /p
> (albo lepiej /r) spod Konsoli Odzyskiwania.
> Obejściem problemu jest edycja tego pliku spoza systemu, na przykład
> przy pomocy EditBINI z http://www.terabyteunlimited.com (free
> software).

Dzieki Michale. Jestes niezawodny, jak zwykle w trudnych przypadkach :)
Zrobilem chkdsk /F z poziomu systemu i... notatnik poprawnie zapisal zmiany
w pliku, natomiast EditPlus przy probie aktualizacji wciaz upiera sie, ze
nie ma dostepu do pliku. Glowe bym dal, ze przed naprawa chkdsk notatnik tez
strajkowal. W kazdym razie problem zniknal. Dziekuje raz jeszcze za rzeczowa
porade! Pozdrawiam serdecznie,
Ricardo :)