Re: Windows 2003 Server i program Płatnik - przeboje z wysyłką do ZUS

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Thu 05 May 2005 - 19:35:34 MET DST

Andrzej P. Wozniak napisał(a):

> SDWI już jest i być może z tego powodu są problemy. Z trzech serwerów
> ZUS Gdańsk już został przełączony, Warszawa jest w trakcie, Wrocław
> przyjmuje jeszcze po staremu.

Nie to nie ten powód, w ustawieniach transmisji mam Wrocław. Przeczytaj
cały wątek - mogę normalnie wysyłać jeśli jestem zalogowany jako
administrator serwera, użytkownik nie może :-(

Może zrobię testy z SDWI chociaż średnio mi się podoba bycie w ZUSowej
awangardzie - swoje z tą "machiną" przeszedłem i ich "bo ja tak mam w
systemie".

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!