Re: Windows 2003 Server i program Płatnik - przeboje z wysyłką do ZUS

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Fri 06 May 2005 - 12:35:02 MET DST

Osoba podpisana jako Wojciech Ściesiński <wojteks@NO-SPAMwojteks.net> w
artykule <news:427a58dc$1@news.vogel.pl> pisze:

> Nie to nie ten powód, w ustawieniach transmisji mam Wrocław.

Cały czas czy może coś zmieniałeś w trakcie walki?

> Przeczytaj
> cały wątek - mogę normalnie wysyłać jeśli jestem zalogowany jako
> administrator serwera, użytkownik nie może :-(

Nie zaprzeczam, dlatego wcześniej się nie wtrącałem. Teraz jednak uprzedzam,
że próby z SDWI mogą narobić jeszcze większego zamieszania.

> Może zrobię testy z SDWI chociaż średnio mi się podoba bycie w ZUSowej
> awangardzie - swoje z tą "machiną" przeszedłem i ich "bo ja tak mam w
> systemie".

Najpierw napraw to, co popsute. SDWI zmienia w zasadzie tylko jedno - nie
trzeba już ustawiać serwera. Program sam wysyła dokument na dostępny serwer,
a w razie kłopotów można odebrać ręcznie potwierdzenie z innego serwera niż
ten, który dokument przyjął. Jeśli jednak wysłałeś dokument w starym
systemie, potwierdzenie przyjęcia musisz odebrać również po staremu.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)