Re: Windows 2003 Server i program Płatnik - przeboje z wysyłką do ZUS

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 20:52:57 MET DST

Wojciech Ściesiński wrote:

> Odpaliłem filemon i nie widzę tam żadnych wpisów do wskazanego przez
> Ciebie katalogu ale jeszcze to sprawdzę. Z moich analiz logów filemon

Ostatnia wersja, z którą walczyłem domyślnie pluła do stworzonego przez
siebie podkatalogu w %programfiles%. Nie wiem, czy wyszedł nowy płatnik
i czy coś zostało poprawione.

> ACT ?? - Application Compatibility Toolkit ??
> http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windows/appcompatibility/default.mspx

Tak, a w ramach ACT masz jeden fix, który nazywa się LUA. Powoduje on,
że jeśli aplikacja stara się pisać do miejsca, gdzie użytkownik nie ma
praw, to przekierowuje te próby do %appdata%

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl