Re: Windows 2003 Server i program Płatnik - przeboje z wysyłką do ZUS

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 04 May 2005 - 20:30:10 MET DST

Paweł Goleń napisał(a):

> Odpal filemon i klnij na Prokom. Tylko KRETYN pisze do %programfiles%.

Cóż, ... P....m nie należy do moich faworytów ;-) a tym bardziej ZUS...
ale nie od tego jest ta grupa.

Odpaliłem filemon i nie widzę tam żadnych wpisów do wskazanego przez
Ciebie katalogu ale jeszcze to sprawdzę. Z moich analiz logów filemon
wynika, że Płatnik pisze do TMP i TEMP, które mają prawidłowe odwołanie
do katalogu Ustawienia lokalne w profilu użytkownika. Co ciekawe tworzy
na podstawie danych z MS SQLa (wersja MSDE - ze wszelkimi możliwymi
prawami dla grupy Kadry) plik bla_bla.kedu (nazwa przykładowa ;-) w
rzeczywistości jest pochodną daty i nagłówka dokumentów) i
bla_bla.kedu.szyfr z tego drugi ma rozmiar 0 kb. Zapisuje te pliki w
katalogu ustawionym do tego celu z poziomu Płatnika.

> filemon),
Mam wrażenie, że już na początku tej nierównej (?) walki nadałem
stosownej grupie prawo pisania do C:\Program Files\Prokom\Płatnik

> ewentualnie pakiet ACT i fix LUA.
Możesz troszkę rozszerzyć te nazwy i doprecyzować jak mam ewentualnie je
zastosować ?

LUA = Limited User Account ? z przykładowym opisem
http://www.pcmag.com/article2/0,1759,1683498,00.asp -

ACT ?? - Application Compatibility Toolkit ??
http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windows/appcompatibility/default.mspx

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!