Re: Winda 2003 serwer terminalowy - problemy z kluczem HASP

Autor: Mikefox <mikefox_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 21:25:11 MET DST

> To może na początek napisz na jaki port masz ten klucz (LTP, USB, COM) ?
Klucz na porcie LPT wpięty do serwera.

> Z jakiego systemu klienckiego uruchamiasz połączenie z serwerem ?
Próby wykonywałem z Xp profa oraz win98 z podinstalowanym klientem termy.

> Czy w opcjach połączenia masz włączone przekierowanie zasobów lokalnych
> ? Jest to na jednej z zakładek narzędzia "Podłączanie pulpitu zdalnego" ?
Kicha była niezależnie czy był włączone przekierowanie czy nie.

> Czy istnieje możliwość byś klucz wpiął bezpośrednio do serwera ?

Takie jest pierwotne założenie i na serwerze widzi klucz bez problemu,
podpinając się zdalnie już nie.

> Kontaktowałeś się z producentem tak zabezpieczonego softu ?

Goście używają gotowych procedur dostarczonych razem z kluczem i nie bardzo
wiedzą jak ominąć problem.