Re: Windows 2003 Server i program Płatnik - przeboje z wysyłką do ZUS

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 04 May 2005 - 17:03:14 MET DST

Tomasz Onyszko napisał(a):

> nie ma odpowiednika SUDO jako takiego , ewentualnie znajdziesz takie
> rozwiazanie jak runas ktore w rozny sposob zachowuja hasla w systemie

Możesz mi podesłać jakiegoś linka z tych zachowujących hasła ? Bo ja
znalazłem tylko takie, które pytały bezpośrednio usera :-(

Osoby, które mają mieć możliwość uruchomienia SUDO nie będą wiedziały
jak to szukać/sprawdzić a innym (tym bardziej kumatym - niewielu takich
użytkowników mam) obetnę uprawnienia do odczytu w rejestrze i/lub
określonych plików.

Mój poziom desperacji mocno wzrósł - ja nie mam ochoty wysyłać
dokumentów do ZUSu...

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!