Re: Usunac katalog...

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Sun 01 May 2005 - 08:25:11 MET DST

episode01 napisał(a):

> Szukalem dlugo i g* znalazlem...

Coś słabo szukałeś. Wpisałem w archiwach grup dyskusyjnych Google "Nie
można usunąć folderu" tj. początek podanego przez Ciebie komunikatu i
już w pierwszym ze zwróconych postów znalazłem odwołanie do
http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bpl%3B320081&x=14&y=11

Dodam, że mam ten sam problem, nie występuje u mnie żadna z podanych w
artykule przyczyn, katalogi kasuję więc przy użyciu menedżera 7zip ->
http://www.7-zip.org/.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!