Re: Usunac katalog...

Autor: episode01 <unsui_at_tlen.pl>
Data: Sun 01 May 2005 - 02:19:43 MET DST

Użytkownik <chweepsNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości
news:op.sp18vsyyleedvj@darek...
> Dnia Sat, 30 Apr 2005 21:23:32 +0200, episode01 <unsui@tlen.pl> napisał:

> Może nie masz uprawnień do modyfikacji tego dysku .Sprawdź
> właściwości/zakładka zabezpieczenia.
>
> --
> Pozdrawiam Darek

Dziex :) za zwrocenie uwagi, ale....
Powiem tak: jestem na tej maszynie zawsze uzytkownikiem o uprawnieniach
administratora. Poza tym, korzystam przewaznie z tzw. "prostego
udostepniania plikow". Po tym co napisales, porobilem testy z roznymi
ustawieniami uprawnien zarowno we wlasciwosciach partycji, jak i danego
folderu - i nic. Na wszelki wypadek sprawdzilem jak sie dzieje, jesli
zaloguje sie jako wbudowany w system Administrator - to samo...
Jest to zreszta byc moze logiczne, poniewaz co z tego, ze mam jakies
uprawnienia, skoro system poniekad uzywa tego folderu (uchwyty do tych
folderow, plikow [o ktorych to uchwytach nic wlasciwie nie wiem...]).

Czekam dalej, az znajdzie sie weteran, ktory wygral te dziwna walke...