Re: Usunac katalog...

Autor: episode01 <unsui_at_tlen.pl>
Data: Sun 01 May 2005 - 17:47:03 MET DST

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <wojteks@NO-SPAMwojteks.net> napisał w
wiadomości news:427475c8$1@news.vogel.pl...
> Coś słabo szukałeś. Wpisałem w archiwach grup dyskusyjnych Google "Nie
> można usunąć folderu" tj. początek podanego przez Ciebie komunikatu i
> już w pierwszym ze zwróconych postów znalazłem odwołanie do
> http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bpl%3B320081&x=14&y=11

Szukalem i znalazlem rozne rzeczy, a miedzy innymi juz dawno to
http://www.howto.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=99
ale podane tu rozwiazanie mi nie pomaga.
Przyznam stronki ktora podales w linku powyzej nie widzialem wczesniej, ale
sam wiedzialem, ze w moim problemie problem dotyczy procesu uzywajacego dany
katalog. Jednak sory, ale przy intensywnej pracy ciagle zamykanie uchwytow
do folderu (czasem jest ich kilka, a nawet kilkanascie - i tak co chwila
przy innym katalogu), to jest zabawa dla glupkow ;).

> Dodam, że mam ten sam problem, nie występuje u mnie żadna z podanych w
> artykule przyczyn, katalogi kasuję więc przy użyciu menedżera 7zip ->
> http://www.7-zip.org/.

Tak wiec u mnie istnieje przyczyna dotyczaca procesow. Sprobowalem programu
7-zip i kiedy chce nim usunac katalog... WYSTEPUJE TEN SAM PROBLEM !...
Trace nadzieje pomalu...