Re: Pseudoserwer

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 00:11:44 MET DST

*** test <test3535@wpl.pl>:

> Proponuje postawic o wiele slabszy serwer a ten "fajny" komputer
> przeznaczyc wlasnie dla tego pracownika.

Ale weź pod uwagę skale tej sieci. Słabszy serwer == co? Jakiś badziewny
sprzęt to może sprawiać problemy.

> Po pierwsze uzywanie serwera do pracy desktopowej nie jest stabilnym
> rozwiazaniem

No wiadomo, stąd -> pseudoserwer. :) Ale IMHO to nie jest do końca
prawda, np. widziałeś kiedyś Terminal Server - to jest właśnie używanie
serwera do pracy desktopowej, bardziej chodzi o bezpośredni dostęp do
maszyny. Chociaż jestem zdania, że to ma szanse zadziałać - chodzi mi
głównie o to, aby to było proste w obsłudze (nie dla mnie) - aby te
backupy były faktycznie robione itd.

> a po drugie wspolczuje temu "najbystrzejszemu" pracownikowi, jesli
> jego komputer, bedzie jednoczesnie serwerem.

W sensie?

Nadal chyba nie doczytałeś o czym ja mówię - mowa jest o serwerze dla 4
klientów...

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )