Re: Mikro mogracja NT4->srv2003

Autor: Ziemek Borowski <ziembor.news_at_ZiemBor.Waw.PL>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 00:08:01 MET DST

WL na pl.comp.os.ms-windows.winnt:
> Chcialbym aby calej operacji nie odczuli uzytkownicy (przychodza w
> poniedzialek rano, loguja sie po staremu do starej domeny i wszystko
> chodzi). Tak, wiem, wszyscy by tak chcieli.

Tiaaaa.

> Mimo ze w temacie malo wiem, to jednak moja wersja wyglada tak:
>
> 1. za pomoca AD migration tool skopiowac konta
> 2. recznie skopiowac skrypty logowania (czy 1. zrobi to za mnie?)

AFAIR nie.

> 3. wylaczyc stary serwer, nowemu zmienic nazwe domeny na stara (jak?) i
> zrestartowac

Nijak. Tzn. można by wymyślić ścieżkę:
* stara domena -> ADMT -> owa domena przy pomocy
* przejście do full native domeny i "lasu" (ale raczej będziesz miał bo
i tak powyższy tego wymaga)
* zmiana nazwy DC (przegapiłem, anie chce mi się sięgać do orygnalnego
posta: użytkownicy WIEDZĄ coś o Windows NT, np. czy w ogóle musi
pozostać nazwa NTka? Czy tylko FS-a -- jeśli to pierwsze
http://www.petri.co.il/windows_2003_domain_controller_rename.htm
i to: http://support.microsoft.com/?kbid=296592
* nowa domena -> Domain Rename Tool -> stara domena.

albo
* fullbackup NT 4.0
* upgrade do W2k3
* przeniesienie wszystkich ról na W2k3