Re: Pseudoserwer

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 16:20:51 MET DST

Konrad Kosmowski napisał(a):

> 4. Okresowy backup plików na serwerze (na DVD) - jak to rozwiązać?
> Pewnie wszystko będzie wydzielone na partycji D:\ - chodzi o nagranie
> całej partycji na płytę (płyty) DVD - aby dało się ew. prosto

Właśnie na RSS dostałem aktualności IDG a w nich info.

<cytat>
WinPSF 2.0 - archiwizacja na życzenie
http://www.idg.pl/news/78093.html
Pojawiła się nowa odsłona aplikacji służącej do archiwizacji i
regularnego wykonywania kopii zapasowych plików (backup) według
ustalonych wcześniej profili. Program automatycznie skompresuje i
zachowa wybrane dane. W wersji 2.0 wprowadzono szereg poprawek i
usunięto błędy.
</cytat>

a na stronie producenta..
"Od wersji 2.0 program posiada nowy moduł nagrywania danych na dyski CD/DVD"

Całej partycji się chyba nie da - co będzie z plikami "trzymanymi" przez
system operacyjny ?

Może jakiś linuks bootowany z płytki z obsługą nagrywarki - chyba mam
gdzieś link do tego.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!