Mikro mogracja NT4->srv2003

Autor: WL <ni_at_ma.com>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 21:15:13 MET DST

Pytam i rownoczesnie witam Szanownych Grupowiczow.

Scenografia:
1)Serwer domeny postawiony na NT4.
2)Serwer plikow postawiony na 2003.

uzytkownicy 1) - okolo 15.

Poniewaz w 1) 2 dyski w macierzy zaczynaja sie dziwnie zachowywac,
nadszedl czas pogrzebania tego serwera.
Moje pytanie: jak zrobic to latwo i szybko?
Na moje niewycwiczone oko to potrzebuje przeniesc a) konta b)
uprawnienia c) skrypty logowania.

Chcialbym aby calej operacji nie odczuli uzytkownicy (przychodza w
poniedzialek rano, loguja sie po staremu do starej domeny i wszystko
chodzi). Tak, wiem, wszyscy by tak chcieli.

Mimo ze w temacie malo wiem, to jednak moja wersja wyglada tak:

1. za pomoca AD migration tool skopiowac konta
2. recznie skopiowac skrypty logowania (czy 1. zrobi to za mnie?)
3. wylaczyc stary serwer, nowemu zmienic nazwe domeny na stara (jak?) i
zrestartowac

Jakie bledy sa w powyzszym rozumowaniu? Jakies sa na pewno, bo nigdy nie
przeprowadzalem analogicznej operacji :-)

Z gory dziekuje za sugestie i pozdrawiam
WL

PS. 2) czyli fileserver jest backupowany. 1) raczej nie (raczej, bo
backup jest wykonywany zdalnie z innego oddzialu firmy)