Re: update biosu

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 07:29:51 MET DST

On Tue, 26 Apr 2005 23:57:11 +0200, Michal Kawecki wrote:

> Wyświetlacz, powiadasz...

Ano, wyświetlacz. Nawet do tego czegoś jest jakiś programik zmieniający
firmware. Też byłem zdziwiony, ale Pan Serwisant zaprezentował mi jak można
pozmieniać jego funkcje.

> Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Z płytami serwerowymi mało miałem do
> czynienia. Podejrzewam jednak, że te kontrolery o których wspominasz
> mają po prostu własny, osobny BIOS, a ja miałem na myśli kontrolery z
> BIOS-em zintegrowanym z głównym BIOS-em płyty głównej.

Teraz w płytach głównych raczej stosuje się osobne BIOSy. Łatwiej i
bezpieczniej flashować oddzielny układ. No i Gigabyte który robi DualBIOS.

--
Pozdrawiam
Piotrek