Re: SATA + XP + VIA = ???

Autor: mori <bluearsedfly_at_gazeta.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 02:25:49 MET DST

Dnia Tue, 26 Apr 2005 21:17:07 +0200, Michał Biek
<mb@coi.pw.edu.pl.invalid> napisał:

> Newspupil as Wojweg via <wojweg<wyrzuc>0@poczta.onet.pl> with the tick
> [...]
>
> No, no, widzę, że mądrali ostatnio wysyp.
> A może zapytałbyś najpierw <mori> czy ma na płycie kontrolera ze
> standardem Serial ATA albo sam skorzystał z często zalecanej możliwości:
> O^O

A zaiste... mój ASUS A7V880 działa na VIA KT880, który jest chipsetem _ze
zintegrowanym kontrolerem sata_ - mimo to klopoty były, więc... A co do
biosu - chyab jedyną opcją dotyczącą sata w biosie (AMI) jest
włączenie/wyłączenie sprawdzanie sata przy starcie komputera... tak czy
owak - F6 było absolutną koniecznością, nawet - co ciekawe - po dodaniu
sterowników VIA Raid do instalki XP za pomocą nLite.

Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie,

mori

ps: per aspera ad astra ;-)