Re: Jak zablokowac dostep do partycji? [XP]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 23:46:47 MET DST

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:wkiz0uem9q69.3nzr8pfdr397$.dlg@40tude.net...

> Używając TweakTC można spowodować "ukrycie" partycji dla
> TotalCommandera :) Dla Worda i innych aplikacji takie proste to
> już nie będzie.

To prawda, z TC można sobie poradzić. Co do innych programów to
właściwie nie ma skutecznego sposobu. Ja już nawet nie wspominam tu o
trywialnej możliwości dostępu do partycji "ukrytej" metodą sugerowaną
przez przedpiścę, z dowolnego programu, poprzez ścieżki UNC z
Otoczenia sieciowego, bo znowu mi się oberwie że komuś braki w wiedzy
wypominam ;-)).

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/