Re: update biosu

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 22:51:45 MET DST

On Tue, 26 Apr 2005 22:41:47 +0200, Michal Kawecki wrote:

> Użytkownik "Roman751" <roman751@wp.pl(no-spam)> napisał w wiadomości
>

> A czy to jest osobna karta kontrolera, czy też jest on wbudowany w
> płytę główną? W tym drugim przypadku musisz zrobić update BIOS-u całej
> płyty głównej, bo to w nim jest zaszyty moduł BIOS-u kontrolera.

To jest kontroler wbudowany w płytę. A z takimi rzeczami należy się
ostrożnie obchodzić bo można "położyć" płytę dokumentnie. W tym przypadku
nie trzeba robić update BIOSu całej płyty - wystarczy update BIOSu
kontrolera. W starszych rozwiązaniach stosowało się programy typu cbrom ale
przy Silicon Image wystarczy prosty programik flashujący tylko kontroler.
UpdFlash jest prosty w użyciu jeśli ktoś wie co robi i umie dokumentację
czytać. :)

--
Pozdrawiam
Piotrek