Re: Odblokowanie narzędzi rejestru

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 22:52:09 MET DST

"Tamorro" <t.mo@gazeta.pl> wrote:

> Wyłączony jest dostęp do wszystkiego co pozwala na modyfikację rejestru, czyli jak napisałem wcześniej regedit, gpedit.msc itd.
> Działam z konta administratora, z tego samego konta ustawiłem wcześniej owo ograniczenie.

Tzn jakie/które ograniczenie?
Start/uruchom-->mmc
Tam sobie dodaj przystawkę Zasady Komputer lokalny
Z menu kontekstowego wybierz Właściwości i sprawdź, czy
masz włączone ustawienia konfiguracji kompa/użytkownika.
W wierszu poleceń wykonaj:
secedit /configure /cfg %windir%\repair\secsetup.inf /db secsetup.sdb /verbose

Piciu