Re: laptop nie może rozppoznać dysku 40GB

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 18:03:23 MET DST

Użytkownik "maximus" <vox4ever@skasowacwstawke.poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:d4lhrl$13u$1@polsl.gliwice.pl...

> Nie znam producenta bo zapomniałem a na laptopie nigdzie nie pisze.
> Computer California Access bodajze ale biosa do tego nie
> doszukałem się

California Access to składak robiony w Polsce na zlecenie firmy Karen
Notebook. Tam szukaj BIOS-u.

Niestety ale nie. Program ładujący system wystartuje z dyskietki, no
ale BIOS musi mu dysk zaraportować. Niechby i nie w pełnej wielkości,
bo to już mało ważne.

> wdzięczny

Niekóre dyski można konfigurować oprogramowaniem producenta. Dotyczy
to także ograniczenia raportowanej wielkości do 32 GB.

> kupic
> pomoze
> >
> Nie można ustawić zworkami :( takie cuda widziałem tylko w dyskach
> 3,5" To może ktoś chce się zamienić dyskami skoto nic już nie
> poradzę. Chciałem kupić na allegro ale jak za 15-20GB chcieli
> prawie tyle co ja mam za nowiutki samsung z 3 letnia gwarancja.

Popatrz raczej w serwisach zajmujących się naprawą i sprzedażą
używanych notebooków, taki dysk 5-8 GB (nie większy!) może kosztować
kilkadziesiąt złotych. I z pewnością zamienią się od ręki ;-).

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/