Re: Dyski mi sie znikly ;-((((

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 18:10:24 MET DST

Użytkownik "FlashT" <no@way.com> napisał w wiadomości
news:d4l738$h2g$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w
> wiadomości news:d4l3sm$pgn$1@polsl.gliwice.pl...
> byly... a
> E:
[...]
> No to wlasnie byly w 2 kopiach... jedna na jednym dysku a druga na
> drugim... :-(
> http://2a.pl/~gp25039/dyski.png

Sprawa może być bardzo prosta do odkręcenia, o ile nie jest to
mechaniczne uszkodzenie dysku bądź wirus. Użyj Testdisk
http://www.cgsecurity.org/, nadaj tym "znikniętym" partycjom
prawidłowe oznaczenia wskazujące na typ zainstalowanego na nich
systemu plików (NTFS, FAT32), sprawdź czy dane są już dostępne, jak
nie to odtwórz bootsektory tych partycji z kopii zapasowych bądź
wygeneruj je od zera.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/